Monday, May 24, 2010

blah blah blah. .

lately nih, aku rase happy sangat. ntah , cam susa jer aku nk bgtw knapa tapi mmg happy lah. dalam otak aku, aku fikir supra, si panda and makan. hahaha. hmm, well , as we know , supra mmg kasut yg antara yg faymes skg nih. mn tak nye , si bdk kecik tuh pon pkai ( justin bieber) huhuhu. and aku suke supra bkn sbb die oke. si panda nih plak , aku risau bout him. die slalu tak sehat, sruh makan ubat , perghhh degil tlampau sgttt. hahaha. tapi tak pe , die tw ape yg terbaek utk diri die :-) lg pon , aku tak ptot sgt desak die mkn. ntah ntah die rse annoying . hahaha. plus , die da rmai org yg akan jage die. so , aku tak de la risau sgtt. psl mkn plak , best ohh makan nih. aku ttaw nape , tp rse cam ader kt tepi hawaii jer bile makan. panda aku nih degil nak makan. sng citer , die mmg degil la.
ape aku nk ckp lg eh ? da mcm wat karangan dah. tp tak pe , ade org sedih ngn aku nye blog nih , so aku kene update. huhuhu. menjelang world cup yg hmpir tibe nih , mmg aku antra org yg gumbiraa di muke bumi nih. go go holland n spain. mmg antra fave aku ahh due negara nih. hrp hrp one of them lift the legendary trophy.
pnt lah plak. esk esk lah aku smbg.
loveyou panda. lalala

No comments:

Post a Comment