Wednesday, June 23, 2010

Changes

I think this is time. aku dah fikir masak masak , and aku harap aku dpt lakukan bnd nih. hmm , aku rasa dah tiba saatnya utk aku cuba berhenti smoking. everyone knows the impact towards our health , and so am i. bnd nih mmg take times , tp bila lg aku nak start kann ? mak aku pon dah suruh aku berhenti and die pon pnh sruh aku berhenti smoking. aku tanak sakit kan hati two important women in my life. so from now on , i'll try to stop. and my first attempt start now. aku akan cube stop dlm mase 21 hari coz 21 is the game of number. tuh yg aku dgr dari pakar. so aku harap aku berjaya (:
akhir kata , sayanglah mereka yg sentisa bersama anda dan sayanglah pada yg Maha Menyayangi (:


silent sign <3
from muhammad muqsith bin rejab

No comments:

Post a Comment